Isafdar

Sijainti Maailmankartassa
Elf Camp
Soul Wars Isafdar Lletya
Tyras Camp

Isafdar on Elvien metsä. Tämä on suurin alue koko Tirannwnissa.

Isafdar sijaitsee aivan läntisen reunan mantereella RuneScapessa. Se on haltioiden mailla, ja on yksi alue, mitä he hallitsevat nytten.

Isafdar sijaitsee justiinsa länteen Lletyasta, ja etelään Prifddinasista, Elvien kaupungista. Tämä on tavoitettavissa Underground Passista itään, ja Arandarista koilliseen. Jos haluat päästä tänne, sinun pitää olla suorittanut Regicide-Tehtävän. Isafdar on haltioiden metsää. Se on suurin osa alueen Tirannwn. Isafdar sijaitsee aivan läntisen reunan mantereen Runescape. Se on Elven Lands, ja on yksi vain neljällä paikkakunnalla, että he hallitsevat tällä kertaa.

Isafdar sijaitsee länteen lletyasta etelään Prifddinasta. Sinne pääsee sekä Underground Passista itään ja Arandarista koilliseen.

Ansat[muokkaa]

Isafdar on täynnä esteitä, jotka pitää ylittää. Jos estettä ei huomaa, tai sen ylittämisessä epäonnistuu, menettää elämäpisteitä.

Siniset ristit ovat keppiansoja, keltaiset ansalankoja ja punaiset lehtiansoja. Keltaisella maalatut kohdat ovat tiheää metsää. Numeroista ei tarvitse välittää.

Ansalanka[muokkaa]

Ansalangat ovat ansoja joita on vaikea huomata. Ansalangan ympärillä on varsijousia, jotka laukeavat, jos lankaan koskee. Jos ansalangan ylittämisessä epäonnistuu tai juoksee sen läpi, menettää 100 elämäpistettä ja myrkyttyy lievästi.

Isafdar.Ansa1.png

Dense forest[muokkaa]

Dense forest (tiheä metsä) on este, jonka ylittämisessä ei voi epäonnistua. Niiden ylittämiseen tarvitsee 56 ketteryyden. Regiciden alussa näitä ei voi ylittää.

Isafdar.Ansa2.png

Sticks[muokkaa]

Sticks, eli keppiansa on ansa, jonka laukeamisesta menettää 80 elämäpistettä. Jos ylittämisessä epäonnistuu silloin, kun on menossa sen piikkien suuntaisesti, joutuu yrittämään uudestaan.

Isafdar.Ansa3.png

Lehtiansat[muokkaa]

Lehtiansat ovat ansoja, jossa menettää 200 elämäpistettä, jos epäonnistuu. Jos epäonnistuu, ansaa pitää yrittää uudelleen.

Henkilöt[muokkaa]

Isafdarissa on vain vähän henkilöitä.

Roving elves[muokkaa]

Vaeltavat haltiat ovat haltioita, jotka vaeltavat metsässä. Yksi niistä voi ladata Teleport crystallisi, jos sinulla on se. Vaeltavia haltioita tarvitaan seuraavissa tehtävissä:

Isafdar.Roving elves.png

Elf tracker[muokkaa]

Jäljittäjähaltia on NPC jota tarvitaan tehtävässä Regicide. Hän opettaa, kuinka pääsee dence forestin läpi.

Hirviöt[muokkaa]

Rabbit[muokkaa]

Jäniksiä löytää kaikkialta Isafdarista. Niiden taistelutaso on 2.

Grizzy bear[muokkaa]

Grizzy bearit ovat 42 taistelutasoisia ja niiden vieressä on usein Grizzy bearin pentu, joka on 33 taistelutasoinen.

Dire wolf[muokkaa]

Dire wolf on 88 taistelutasoinen susi, joka vaanii Lletyan portin edustalla.