Elf Camp

RuneWikistä, vapaasta RuneScape-aiheisesta tietosanakirjasta. Tänään on 17. lokakuuta 2019.
Elf Camp
Elfcamp.png
Toinen nimi Camp
Valtio Tirannwn
Vain jäsenille Kyllä
Pankkien määrä 0
Alttarien määrä 0
Obeliskien määrä Ei tiedossa!
Päämusiikki Woodland
Kaupungin johtaja Lord Iorwerth
Liikkuminen teleporteilla Ei
Killat Ei
Alueella elävät lajit Elves

Sijainti Maailmankartassa
Prifddinas
Tuntematon Elf Camp Arandar
Isafdar

Elf Campin voit löytää Tirannwnista, kaikkein länsimmäisimmästä kohdasta Gielinoria. Tämä on pieni leiri, jossa asustaa Elf warrioreja, joita hallitsee Lord Iorwerth. Regicide-Tehtävän avulla voit avata pääsysi tänne. Vaikka leirillä on taistelevia Elvejä, on suositeltavaa taistella Elvejen kanssa sen sijaan Lletyassa, koska siellä on Pankki ja Alttari. Lletyassa on paljon turvallisempaa taistella elvejen kanssa. Regicide-Tehtävän aikana pelaaja auttaa Lord Iorwerthiä tietämättä, että hän on "pahan" elfi.

Valtakunta[muokkaa]

Leiri sijaitsee Isafdarin metsässä, yhdellä Tirannwnin alueella.

Henkilöt[muokkaa]

  • Elf warrior. Nämä ovat sotureita, jotka suojaavat Elf Campia. Sinä pystyt hyökkäämään heihin, mutta varo, heillä on korkea defence, ja he voivat iskeä aika paljon.
  • Lord Iorwerth. Hän on Elf Campin kuningas.

Kaupat[muokkaa]

Elf Campissä ei ole kauppoja. Lähimmät kaupat ovat Lletyassa, ja ne kaupat ovat:

  • Ompelukauppa
  • Sekatavara kauppa
  • Jousiammuntakauppa
  • Ruokakauppa

Pankit[muokkaa]

Elf Campissä ei ole pankkeja. Lähin pankki on Lletyassa (Mourning's Ends Part I-Tehtävä pitää olla aloitettuna päästäksesi pankkiin).

Alttarit[muokkaa]

Elf Campissä ei ole Alttareita. Jokatapauksessa, Lletyassa on.

Puut[muokkaa]

Täällä on muutama Willow tree länteen Elf Campistä.

Tehtävät[muokkaa]

Elf Campistä ei ala Tehtäviä. Kuitenkin, Elf Campissä ollaan suurelta osassa Tehtävässä:

Sekalaiset[muokkaa]

Kalastus paikan voit löytää luoteesta Elf Campistä. Täällä pelaajat voivat kalastaa haita (Sharks), mutta tämä paikka ei ole käytössä, koska pankkeja ei ole lähellä. Sen sijaan, täällä voi parantaa itseäsi kalastamillasi hailla, sillä leirissä on tuli. Mikäli haluat kalastaa, voit kalastaa haita harppuunalla ja jos sinulla on fishing level 76, ellet sitten ole tehnyt Barbarian Trainingia, ja sinulla on 96 Voima taito, ja Fishing taito 76, voit kalastaa käsillä.