Dwarf Cannon

Dwarf Cannon on tehtävä P2P-RuneScapessa. Ase on nimeltään Dwarf Multicannon.

Tiedot[muokkaa]

Virallinen tehtävän kuvaus: Auta kääpiökomentajaa korjaamaan tukikohtansa ja tekemään puolustusvarustuksia.
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Puhu Coal Trucksista etelään olevan kapteeni Lawgofin kanssa.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: Ei vaatimuksia
Tarvittavat tavarat: Ei tarvittavia tavaroita

Ohje[muokkaa]

Kaivoksen suojaaminen[muokkaa]

Kapteeni antaa sinulle 6 rautatankoa ja vasaran. Sinun pitää korjata kuusi reikää aidassa. Kannattaa käydä aita järjestelmällisesti ja tarkasti läpi osa osalta, jottei joudu käymään sitä läpi useaan kertaan. Valitse tarkista aita (Inspect) ja jos osasta löytyy reikä alat automaattisesti korjata sitä. Joskus korjaus ei onnistu ja haavoitut, joten pitää yritää uudelleen kunnes korjaus onnistuu. Helppo tapa löytää rikkinäinen rautatanko on katso osuuko sen alaosa maahan.

Vartiotornin tarkistus[muokkaa]

Seuraavaksi sinun pitää tarkistaa vartiotorni. Torni on vähän matkaa etelään portista, tornin tikkaiden ympärillä on puisia kehikoita, joten sen löytää helposti.

Tornin toisesta kerroksesta löytyy kääpiön jäänteet (Dwarf Remains). Ota ne mukaan ja palaa kapteenin luo.

Kääpiölapsen pelastus[muokkaa]

Vartiotornissa oli ollut myös kääpiölapsi, joka on nyt goblineiden vankina. Mene kalastuskillan kaakkoiskulmaan, jossa on luolaston merkki kartoissa. Mene sisään luolaan ja kulje keskimmäistä käytävää goblineiden leirin ohi isoon huoneeseen, jossa on paljon laatikoita.

Goblin cave.png

  1. Sisäänkäynti
  2. Laatikot
  3. Stagaliitti
  4. Temppelin sisäänkäynti
  5. Mustat sienet

Etsi laatikoita, kunnes löydät lapsen. Etsimistäsi haittaavat aina vähän väliä hyökkäävät goblinit, mutta ne ovat vain 2-tasoisia, joten niistä ei ole todellista vaaraa. Lapsi lähtee itse kapteenin luo, palaa sinäkin.

Kanuunan korjaus[muokkaa]

Kapteeni antaa sinulel työkalusarjan, jolla sinun pitäisi korjata kanuuna.

Kokeile korjausta kaksi kertaa ja toisella kerralla sen pitäisi onnistua, vaikka sinulle koko ajan kerrotaankin työkalun olevan väärä. Sitten kun kaikki on oikein puhu uudestaan Lawgoffille.

Ammusmuotin haku[muokkaa]

Joudut hakemaan ammusmuotin kääpiöiden kaivoksen jäävuoren sisäänmenon luota läntisestä talosta, jossa oleilee tykkiseppä Nulodion.

Saat häneltä ammusmuotin ja ohjeet.

Lopetus[muokkaa]

Kun viet ne takaisin kapteenille, on tehtävä suoritettu.

Palkkio[muokkaa]