Devious Minds

RuneWikistä, vapaasta RuneScape-aiheisesta tietosanakirjasta. Tänään on 20. elokuuta 2019.

Devious Minds on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot[muokkaa]

Virallinen tehtävän kuvaus: Kukaan ei halua jäädä pois hyvästä seremoniasta, kaikkein vähin alhainen munkkiparka, joka tarvitsee apuasi! Pystytkö auttamaan häntä ja toteuttamaan hänen unelmansa?
Julkaisupäivä: 19.12.2005
Aloitus: Juttele munkille Paterdomuksen luona
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: 65. seppätaso, 50. veistelytaso ja 50. riimujentekotaso. Tehtävät Wanted!, Recruitment Drive ja Doric's Quest. Lisäksi suositellaan Abyss-minitehtävä ja kuumailmapallot ovat avuksi.
Tarvittavat tavarat: Mithril isomiekka (tai 3 Mithril-harkkoa ja vasara), Iso Pussi ja jousen jänne.

Ohje[muokkaa]

Aloitus[muokkaa]

Mene Varrockista itään Peterdomus-temppelille, jossa näet munkin, joka kon uljeskelemassa temppelin ympärilla. Puhu hänelle. Hyväksy hänen ehdotuksensa ja mene Faladoriin.

Miekka[muokkaa]

Nyt kävele Doricin talolle Faladorin pohjoipuolella, tee isomiekka (2h), ellei sinulla ole sitä jo. Käytä miekkaa hiomakiveen (whetstone). Jos sinulla ei jo ole jousen jännettä, tee sellainen Seers' Villagessa pellavasta rukilla, tai osta se toiselta pelaajalta.

Käytä jännettä heikkoon miekkaan ja palaa takaisin munkin luo mukanasi uusi jousi-miekka. Anna se munkille ja hän antaa sinulle lasipallon vaihdossa.

Lasipallo[muokkaa]

Nyt sinun täytyy viedä lasipallo Entranalle. Tämä ei kuitenkaan ole niin helppoa kuin luulisi. Ensin sinun täytyy tehdä Abyss-minitehtävä. Sitten sinun täytyy tappaa hirviöitä Abyssissa kunnes saat suuren pussin , ellei sinulla ole jo sitä. Kun saat suuren pussin, laita lasipallo sinne.

Entrana[muokkaa]

Mene Entranalle Abyssin kautta valitsemalla lakiriimu-portaalin. Entranalla mene temppeliin ja käytä pussia, jossa on lasipallo, alttariin. Muista että menetät tässä ison pussin ja sinun täytyy hankkia toinen! Välikohtausten jälkeen mene takaisin munkin luo, joka antoi sinulle tehtävän.

Takaisin munkin luona[muokkaa]

Löydät munkin kuolleena. Mene takaisin Entranalle ja puhu siellä ylipapille(High Priest). Ylipappi kertoo että sinun pitää puhua sir Tiffy Cashienille Faladorin puistossa.

Lopetus[muokkaa]

Mene hänen juttusille ja tehtävä on suoritettu!

Palkkio[muokkaa]

Stub Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa meitä laajentamalla sitä.