Witch's Potion

RuneWikistä, vapaasta RuneScape-aiheisesta tietosanakirjasta. Tänään on 19. helmikuuta 2018.
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Witch's Potion on minitehtävä RuneScapessa. Se oli ennemmin ilmaispelaajille tuttu tehtävä.

Tiedot[muokkaa]

Virallinen tehtävän kuvaus: Tule tutuksi pimeän puolesi kanssa. Käytä piilossa olevaa taikapotentiaaliasi taikajuoman valmistukseen Rimmingtonin noidan Hettyn avustuksella.
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Puhu Hettylle Rimmingtonissa.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Ei
Vaatimukset: Ei vaatimuksia
Tarvittavat tavarat: Palanut liha (burnt meat), sipuli (onion), ja rotan häntä (rat's tail) ja vesiliskon silmä tai 3 kultarahaa sen ostoa varten.

Ohje[muokkaa]

Puhu Hettylle ja hän pyytää apuasi omaan potioniin. Saat listan tavaroista: palanut liha (burnt meat), sipuli (onion), eye of newt ja rotan häntä (rat's tail).

Palanut liha[muokkaa]

Tapa lähellä olevia jättiläisrottia tai mene tappamaan karhu: saat raa'an lihan (raw meat). Paista liha liedellä kaksi kertaa, jolloin se palaa.

Rotan häntä[muokkaa]

Tapa pieni rotta ja saat sen hännän. Pienet rotat pudottavat hännän ainoastaan tämän tehtävän aikana. Rottia on kuopassa, Draynor Villagen länsiosassa lähellä kottikärryjä. Kolossa rotat eivät näy pikkukartassa, ja niitä voi olla vaikea nähdä. Josset löydä rottia, niin laita pelin kirkkaus kirkkaimpaan.

Sipuli[muokkaa]

Mene Rimmigtonista pohjoiseen ja löydät sipuleita kasvimaalta.

Eye of Newt[muokkaa]

Mene ja osta Eye of Newt Port Sarimin taikakaupasta. Kävele takaisin Hettyn luokse ja puhu hänelle. Klikkaa pataa oikealla näppäimellä ja valitse: Drink from cauldron. Tehtävä on suoritettu.

Palkinto[muokkaa]

1 Tehtävä piste