Salasana

Tarvitset salasanan päästäksesi RuneScapeen. Älä kerro salasanaasi koskaan kenellekään! Hyvä salasana on helppo muistaa, muttei kannata olla oikea sana, ota vaikka lempikappaleesi kahdeksan ensimmäisen sanan ensimmäinen kirjain. Salasana on hyvä tallettaa jonnekin, varsinkin jos et ole asettanut palautuskysymyksiä. Yksi hyvä paikka on gmail, jonne voi luoda ilmaiseksi itsellesi sähköpostitilin ja jonne voit lähettää salasanasi. Mutta kyseinen tieto tieto tulee Googlen tietoon. GMailin käyttötiedot kertovat..

Älä koskaan anna toisen pelata hahmollasi, koska silloin tämä voi muuttaa palautuskysymyksesi ja salasanasi ja et voi mitenkään saada hahmoasi takaisin.

Mistä voi vaihtaa salasanan?

Runescape hahmon salasanan vaihto.[muokkaa]

Mene runescape etusivulle ja paina account. Tulee kolme vaihtoehtoa (upgrade your account, create new account tai account management). Valitse ACCOUNT MANAGEMENT. Sinulle aukeaa uusi sivu ja sieltä etsit tekstin (Change Password) ja painat siitä. Sitten se kysyy hahmon nimeä(account) ja SENHETKISTÄ salasanaa. Kirjaudut sisään(log in). Aukeaa taas uusi sivu jossa on kolme(3)ruutua. Ensimmäiseen ruutuun, jossa lukee (Enter your current password). Tähän täytyy kirjoittaa SE SALASANA, joka on käytössä. Toiseen ruutuun kirjoitat uuden salasanan(Enter your new password). Kolmanteen ruutuun kirjoitat uuden salasanan uudestaan(Enter it again). (tällä varmistetaan että saat halutun salasanan muista vaihtaa salasanasi jos joku tietää sen).

Tarkempi ohje sivulla: RuneWiki:Salasanan vaihto RuneScapessa

Salasanan keksimisapu[muokkaa]

Ei kannata olla mikään realistinen sana esim. runescape mieluummin vaikka paperikumi4593 tai mummojensikari321. Tämmöinen on hyvä salasana ja salasanassasi on hyvä olla numeroita mutta ei yhdistelmää 123 koska se on helppo arvata. Myös jos on hyvä muistamaan on tämmöinen hyvä salasana:re124d9o86: Tämä on mahdoton arvata ja muista; salasanan varastaminen on laitonta!

Ja muista älä kerro edes parhaalle kaverillesi/veljellesi ukkosi salasanaa.