Runecrafting Guild

RuneWikistä, vapaasta RuneScape-aiheisesta tietosanakirjasta. Tänään on 16. joulukuuta 2018.
(Ohjattu sivulta Runecrafting guild)
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Portaali Runecrafting Guildiin Wizards Towerissa

Runecrafting Guild, eli riimujentekokilta julkaistiin 12.8.2008. Kiltaan pääsevät kaikki riimujentakotaitotason 50 ylittäneet pelaajat. Kilta sijaitsee Velhojen tornissa Draynor villagesta kaakkoon.

Tiedosto:Rc Guild entering portal.gif
Pelaaja on astumassa Runecrafting Guildiin.

Kuvaus[muokkaa]

Kilta luotiin, kun muuan seikkailija (sinä itse) urheasti uudelleen paljasti Zamorakin seuraajien aikanaan tuhoaman riimujentekoa koskevan tiedon. Nyt killassa yritetään päästä selville riimujen alkuperästä ja alttareiden mystisistä voimista. Alttarin voimista ei kuitenkaan killassa olla täysin yhtä mieltä, velhot Acantha ja Vief ovat kumpikin päätelleet alttarin voimiin perustuvat asiat omalla tavallaan, ja kumpikin yrittää kovasti todistaa olleensa oikeassa. Tämän riidan ansiosta killassa on minipeli nimeltä Great orb project. Runegrafting guildissa on myös hyvä tienauskeino! Jos voitat joukkueesi kanssa kaikki altarit saat 750 Runegrafting guild tokenia vapaaseen käyttöön. Osta näillä 15 kappaletta water talismaneja joista saa yhteensä noin 150k rahaa. Helppoa rahaa muutamassa minuutissa!

Henkilöt[muokkaa]

Killassa on lukuisia riimujentekotaitoa tutkivia velhoja, mutta pelaajan kannalta tärkeitä henkilöitä ovat vain

The Great Orb Project[muokkaa]

Minipeli jossa kaksi velhoa värväävät sinut kuljettamaan tietynvärisiä palloja riimujentekoalttareille. Pelin alkuperä on selostettu ylempänä.

Runecrafting Guild

Tietoja[muokkaa]

  • Killan keskellä on kartta josta näkee maailman melkein kaikkien alttareiden sijainnit.
  • Velho Viefillä, ja Velhotar Acanthalla on molemmilla poikkeavan väriset kaavut, jotka sopivat myös yhteen heidän mielestään "oikeille" palloille Great orb Projectissa.
  • Killan keskellä olevasta kartasta ei näy Astral altarin sijaintia, johtuen varmaankin siitä että Alttari on edelleen tässä ulottuvuudessa, eikä näin ollen ole olemassa talismaaneja joilla paikantaa astral altarin portaalia alttarista puhumattakaan.
    the great orb projectin rewardit. Tätä kuvaa ei valitettavasti saa isompana.

Killat:
Ilmaisten: Champions' Guild | Cooks' Guild | Crafting Guild | Mining Guild | Monastery | Runecrafting Guild
Jäsenten: Fishing Guild | Heroes' Guild | Legends' Guild | Ranging Guild | Warriors' Guild | Wizards' Guild | Thieves' Guild