Prices

Hinnat ovat usein hyväksyttyjä arvoja tavaroille, jotka riippuvat täysin tavaran käyttö tarkoituksesta. RuneScape on kiinnostava ja haastava peli, josta pieni osa on ekonomisuutta yms.

Täällä on monta tapaa joilla pelaajat voivat ostaa ja myydä hyödyllistä tavaraa. Kun ajatellaan peliä itsensä kannalta, hinnat voivat muuttua ratkaisevasti, tai jopa korjauskelvottomiksi. Jos extremenä ajatellaan, pelaajat voivat muotoilla hintojen mukaan, ja tätä kutsutaan flippaukseksi.

Myyden korkeasta matalaan hintaan[muokkaa]

Muista että jos muuttelet hintoja, on aina mahdollisuus että toinen pelaaja ei osta tai myy sitä.

Kauppahinta[muokkaa]

Korkeimmat hinnat pelaaja yleensä näkee kaupassa. Jotkut tavarat The highest prices a player will typically see will be the selling price at the appropriate ovat General Storesa halvempia kuin G.E:ssä, kuten bucketit, tai tulitikut. On olemassa myös specialty shoppeja ja näihinkin on olemassa omat tuotteensa. Specialty shopin tuotteita voi myydä General Storeen.

Kauppahinta on listattu jokaisen tavaran infoboxiin. Tämä hinta on isoin sen kaupassa olessa, paitsi jos joku ostaa paljon tavaroita. Hinta saattaa laskea jos storeen myydään paljon samaa tavaraa, mutta tavarat voivat myös kadota kokoajan.