Kuoleminen

(Ohjattu sivulta Kuolema)

Kuoleminen on runescapessa hyvin yleistä, varsinkin jos olet pienitasoinen. Kuollessasi synnyt Lumbridgeen tai halutessasi Faladoriin. Jos olet suorittanut Recruitment Drive -tehtävän ja olet jäsen, voit myös syntyä Camelotiin, kun olet tehnyt King's Ransom -tehtävän (Bounty Worldeissa synnyt aina Edgevilleen kuollessasi). Kun kuolet, sinulle jää 3 arvokkainta tavaraasi (tai 4 rukouksen kanssa) ellei sinulla ole pääkalloa jolloin menetät kaikki (p.v.p maailmoissa ei voi käyttää enää Protect item-rukousta, jolla 1 tavara säilyy). Joudut juoksemalla hakea ne tavarat jotka menetit, eli sinne missä kuolit ilmestyy hauta jossa tavarasi ovat tietyn ajan! Ei toimi Pvp/Bounty worldeissä... Aika riippuu siitä, mikä hauta sinulla on, jonka voi vaihtaa Lumbridgen kirkossa pientä rahakorvausta vastaan.

Protect Item[muokkaa]

Protect Of Item on rukous, jota voi käyttää 25. rukoustasolla. Rukous antaa sinulle yhden tavaroistasi lisää jos kuolet. Eli saat 4 arvokkainta tavaraasi kuoltuasi. Kuva Protect Of Item rukouksesta.

Minipelit[muokkaa]

Joissakin minipeleissä/paikoissa kuten Duel Arenalla, et menetä tavaroitasi kuollessasi. Kaikki minipelit eivät ole kuitenkaan tälläisiä niinkuin esimerkiksi Barrows.