Jungle Potion

Jungle Potion on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot[muokkaa]

Virallinen tehtävän kuvaus: Trufitus Shakaya Tai Bwo Wannaista haluaa sinun keräävän erikoisia viidakkoyrttejä taikajuomaan, jotta hän voi keskustella jumaliensa kanssa.
Julkaisupäivä: 23.10.2002
Aloitus: Juttele Trufituksen kanssa Karamjalla, Tai Bwo Wannain pohjoispuolella.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: 3. yrttioppitaso, pitää pystyä ohittamaan ja puolustautumaan 53. tason Jogreja vastaan ja selvityä 46. tason Harpie bug swarmeista, joiden lahtaustaso on 33.
Tarvittavat tavarat: 30 rahaa laivamatkaan, suositellaan vastamyrkkyä

Ohje[muokkaa]

Trufitus haluaa sinun hakevan tarvittavat yrtit hänelle.

Jungle potion map.png

  • 1 Snake Weed
  • 2 Sito Foil
  • 3 Vocenia Moss
  • 4 Ardigal
  • 5 Rogue's Purse

Snake Weed[muokkaa]

Kasvaa veden lähellä, löytyy länsirannikolta Tai Bwo Wannaista hieman etelään. Matkalla tapaat 44. tason viidakkohämähäkkejä ja heimon miehiä. Etsi Marshy Jungle Vinejä ja löydät tunnistamattoman yrtin. Tunnista se ja siitä tulee Snake Weed.

Ardrigal[muokkaa]

Mene koillisessa olevan nimen luo, paikalla on Harpie bug swarmeja, joita vastaan tarvitaan Slayer 33 ja palava Bug Lantern. Oikea palmu on niemen juuressa länsireunassa, joten sen voi onnistua hakemaan ilman Slayeriä. Kuten edellä tunnista yrtti Ardrigaliksi.

Sito Foil[muokkaa]

Mene Tai Bwo Wannain eteläpuolelle, jossa maa on mustaa, etsi ja löydät yrtin, joka tunnistettaessa on Sito Foil.

Volencia Moss[muokkaa]

Löytyy kaakossa olevalta kaivokselta, yhdestä kivestä. Tunnista yrtti Volencia Mossiksi.

Rogues Purse[muokkaa]

Löytyy pohjoisessa olevasta luolastosta. Etsi kivikasaa ja pääset luolaan.

Pothole dungeon.png

Kaikissa käytävissä on yrttiä, mutta eteläisimmässä eniten. Juokse Jogrejen ohi luolan eteläiseen käytävään. Etsi seinää ja löydät yrtin. Kun tunnistat sen Rogues Purseksi, palaa luolan sisäänkäyntiin ja kiipeä kivipylväässä olevia puolia pitkin pois luolasta.

Lopetus[muokkaa]

Vie viimeinen yrtti Trufiuksen luo ja saat palkkiosi.

Palkkio[muokkaa]