Fishing Contest

RuneWikistä, vapaasta RuneScape-aiheisesta tietosanakirjasta. Tänään on 18. helmikuuta 2018.
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Fishing Contest on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot[muokkaa]

Virallinen tehtävän kuvaus: Vuorikääpiöiden koti olisi ideaalinen reitti White Wolf Mountainon läpi turvallisesti. Kääpiöt eivät pidä vieraista, mutta he antavat sinun kulkea kotinsa läpi, jos tuot heille palkinnon, nimittäin vuosittaisen Hemensterin kalastuskilpailun palkinnon.
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Puhu vuorikääpiöille White Wolf Mountainin ali kulkevan tunnelin itäisellä, tai läntisellä sisäänkäynnillä.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: 10. kalastustaso ja on pystyttävä kävelemään level 44 guard doggejen ohitse.
Tarvittavat tavarat: 5 kultarahaa, valkosipuli, onki, lapio ja 2 syöttiä.

Ohje[muokkaa]

Kun sinulla on kaikki tavarat, mene McGrubor's Woodiin sen pohjoispuolelta ja kaiva sieltä löytyvästä punaisesta köynnöksestä lapiolla punaisia matoja. Seuraavaksi mene Hemensteriin ja osallistu siellä kalastuskilpailuun, joka maksaa 5 kultarahaa.

Vie valkosipuli pohjoisessa olevaan putkeen. Toinen kilpailija on vampyyri, joka ei siedä valkosipulin hajua ja vaihtaa paikkaa sinun kanssa.

Kun kilpailu alkaa, kalasta red vine wormeilla ja voitat kilpailun. Kun saat palkinnon, vie se mountain dwarfille ja tehtävä on suoritettu.

Palkkio[muokkaa]