Barbarian Training

Barbarian Training on mini-tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot[muokkaa]

Virallinen tehtävän kuvaus: Otto Godblessed on barbaareiden kulttuurin ja tekniikoiden asiantuntija. Myös nykyajan sankarille olisi apua hänen tiedoistaan. Jos olet sen arvoinen, Otto opettaa tietonsa sinulle.
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Puhu Otto Godblessedin kanssa Otto's Grottossa Baxtorian putouksista länteen.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: Barbaarien tulentekoon 35. tulentekotaito, barbaarien virvelikalastukseen 48. kalastustaso ja 15. ketteryystaso, barbaarien taikajuomien tekoon 4. yrttioppitaso, barbaarien seppätaitoon 5. seppätaso ja Tai Bwo Wannai Trio-tehtävä, barbaarien käsinkalastukseen 55. kalastustaso ja 35. ketteryystaso.
Tarvittavat tavarat: Puunhakkuukirves, tavallinen jousipyssy,n. 10 sulkaa, veitsi, vasara, hyökkäystaikajuoma.

Ohje[muokkaa]

Saat Otolata kirjan, jossa myös kerrotaan opetettavat asiat.

Barbaarien tulentekotaito[muokkaa]

Tässä opit sytyttämään nuotion jousipyssyllä, tarvitset tammen halon, jonka saa järven koillisrannalla olevasta tammesta. Käytä repussa olevaa jousta tammihalkoon.

Voit tämän jälkeen sytyttää halon samalla tavalla. Sytyttämiseen vaadittavat halot ja tulentekotasot

Lisäksi on olemassa vaarallinen taito, jossa poltetaan luita hautajaisaluksissa ja saadaan luiden hautaamiseen bonusta.

Barbaarien virvelikalastus[muokkaa]

Barbaareilla on raskas virveli, jonka saa Oton talon sängyn alta.

Kalasta järven rannalta useita kaloja, vaikka taidon oppimiseen vaaditaan vain yksi ja käytä veistä kaloihin, jolloin saat kalansyöttejä, mätiä (roe) ja kaviaaria. Mätiä ja kaviaaria käytettään barbaarien taikajuomien teossa.

Barbaarien paljainkäsinkalastus[muokkaa]

Paljain käsin kalastetaan normaalisti harppuunalla kalastettavia kaloja, eli tonnikalaa, miekkakalaa ja haita. Mene kalastuspaikkaan, jossa on harppuunakalastuspaikka ja kalasta kala ja olet oppinut taidon.

Kala Kalastus
taso
Voima
taso
Kalastus
kokemus
Voima
kokemus
Tonnikala 55 35 80 8
Miekkakala 70 50 100 10
Hai 96 76 110 11

Barbaarien herblore[muokkaa]

Ota puolikas Attack Potion ja käytä kalan mätiä siihen ja olet oppinut taidon.