Barbarian Outpost

Barbarian Outpost
Barbarian Outpost
Toinen nimi Barby outpost, barb post
Valtio Fremennik Province
Vain jäsenille Kyllä
Pankkien määrä 1 deposit box
Alttarien määrä Ei yhtään
Obeliskien määrä 1 luoteeseen
Päämusiikki Legion
Kaupungin johtaja Ei ole!
Liikkuminen teleporteilla Games Necklace, Barbarian Teleport
Killat Ei ole!
Alueella elävät lajit Barbaarit

Sijainti Maailmankartassa
Lighthouse
Tree Gnome Stronghold Barbarian Outpost Sinclair Mansion
Otto's Grotto

Barbarian Outpost on aidattu alue, joka koostuu kahdesta osasta.

Ulompaan alueeseen pääsemiseksi on suoritettava The Alfred Grimhand Bar Crawl -minitehtävän alotus.

Sisempään ketteryysrataan pääsee menemällä alueiden välissä olevasta putkesta, johon vaaditaan 35. ketteryystaso.

Siellä voi myös pelata minipeliä nimeltään Barbarian Assault.

Alueen pohjoispuolelle syntyy neljä lankkua.

Kulkuyhteydet[muokkaa]

                      Barbarian Outpostissa voi myös trimmata ja värjätä tiettyjä tavaroita kuten:Abyssal whip ja muita tavaroita.

BARBARIAN ASSAULT MINIPELI

Barbarian outpostissa voi myös pelata minipeliä josta palkinnoiksi saaduille tokeineilla voi ostaa kaikkea kivaa, ehkä suosituin mitä tokeneilla ostetaan on penance fighter torso koska se antaa str bonuksia.

Pelin tarkoituksena on tappaa penanceja. Eri pelitasoissa on eri levelisiä penanceja. Pelissä on pakko tehdä yhteistyötä muiden kanssa, yhdessä joukkueessa on 5 henkilöä 1 attacker 1healer 1 defender ja 1 collector ja sitten joku noista vielä lisäksi,jokaisella pelaajalla on "calling horn" jonka avulla pelaaja kertoo toiselle tiimiläisellä millä tavalla hänen pitää tappaa hänen rooliinsa kuuluvia penanceja.

Attacker: tappaa penance fightereitä ja rangereita, ihan vain hakkaamalla aseella. attacker saa ohjeensa millä eri "stylellä" pitää penanceja lyödä, jos lyö väärällä tekniikalla se vaikuttaa negatiivisesti palkinto pisteisiin. attacker saa ohjeet collectorilta ja antaa collectorille.